Siirry pääsisältöön

Vastaanotettu vahingoittunut tuote

Oletko saanut vahingoittuneen tuotteen?

Päivitetty yli 3 viikkoa sitten

Useimmissa tapauksissa sinun ei tarvitse palauttaa vahingoittunutta tuotetta. Sinun on kuitenkin ilmoitettava siitä palautuslomakkeemme kautta.

  1. Ilmoita siitä osoitteessa https://bonohealth-fi.returnless.com.

  2. Valitse vahingoittunut tuote ja ilmoita palautuksen syy.

  3. Lataa selkeät kuvat vahingosta ja tuotteesta.

  4. Käsittelemme ilmoituksesi. Useimmissa tapauksissa tuotetta ei tarvitse palauttaa.

  5. Saat ostosumman takaisin tai lähetämme sinulle korvaavan tuotteen.

Huom: Ilmoita vahingosta aina mahdollisimman pian tuotteen vastaanottamisen jälkeen käyttämällä lomaketta.

Etkö ole saanut tuotetta?

Vastasiko tämä kysymykseesi?