Siirry pääsisältöön

Saitko vahingoittuneen tuotteen?

Jos BONOn tuotteessa on vaurioita, pahoittelemme sitä kovasti. Vaurioitunutta tuotetta ei tarvitse palauttaa.

Päivitetty yli viikko sitten

Toimi näin:

Lähetä seuraavat tiedot asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti:

  1. Tilauksesi numero (esimerkiksi: BONO_10101_FI)

  2. Vaurioituneen tuotteen nimi

  3. Selkeät kuvat, jotka näyttävät:

    - Vaurion mahdollisimman tarkasti

    - Koko tuotteen kokonaisuudessaan

Tärkeää: Kaikki reklamaatiot koskien viallisia tai virheellisiä tuotteita on tehtävä 7 päivän kuluessa toimituspäivästä.

Tarvitsetko BONOn palautustarran?
Vieraile palautussivullamme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?