Siirry pääsisältöön

Ota yhteyttä

Chattaa kanssamme sivustolla, lähetä sähköpostia [email protected] tai täytä lomake.

Päivitetty yli viikko sitten

Kuinka voin ottaa teihin yhteyttä?

BONOlla pyrimme tekemään ostokokemuksestasi mahdollisimman sujuvan. Ymmärrämme kuitenkin, että joskus saatat tarvita hieman lisäapua.

Yhteydenotto meihin on helppoa ja nopeaa:

  1. Avaa chat-widgetin kuvake, joka löytyy tämän sivun oikeasta alakulmasta.

  2. Täytä pyydetyt tiedot mahdollisimman tarkasti.

  3. BONOn botti valitsee tarvittaessa parhaiten sopivan asiakaspalvelijan käsittelemään pyyntösi.

Suosittelemme aloittamaan vain yhden keskustelun kerrallaan. Älä huoli – tiimimme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Useiden yhteydenottojen aloittaminen samasta asiasta eri kanavien kautta voi hidastaa vastausaikaa sekä sinulle että muille asiakkaille.

Lehdistö-, media- ja yleisiä tiedusteluja varten voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected].


Kuinka voin ottaa yhteyttä BONOon sähköpostitse?

Asiakaspalvelutiimimme on käytettävissäsi 24/7 auttaakseen sinua. Lähetä sähköpostisi osoitteeseen [email protected] ja sisällytä mukaan mahdollisimman paljon olennaista tietoa, kuten:

  • Tilauksesi numero (esimerkiksi: BONO_10101_FI)

  • Nimesi ja sähköpostiosoitteesi

  • Selkeä kuvaus kysymyksestäsi tai ongelmastasi

  • Mahdolliset tukikuvat (jos sovellettavissa)

Nämä tiedot auttavat meitä palvelemaan sinua nopeammin. Voit odottaa vastausta 24 tunnin sisällä, mutta ruuhka-aikoina käsittely voi kestää hieman kauemmin. Nopeamman palvelun saamiseksi suosittelemme käyttämään chat-toimintoamme, joka löytyy näytön oikeasta alakulmasta.


Yhteydenotto yhteydenottolomakkeen kautta

Voit myös täyttää verkkosivustomme yhteydenottolomakkeen. Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse vastataksemme pyyntöösi.


Miksi BONOlla ei ole puhelinnumeroa?

BONOlla ei ole puhelinkeskusta, eikä yrityksemme ole rakennettu suuren määrän puheluita varten.

Brändimme on kehitetty täysin verkossa, mukaan lukien asiakaspalvelumme. Vaikka saatat toisinaan saada automaattisen vastauksen, kaikki viestintäkanavamme ovat oikeiden ihmisten hallinnoimia – heidän tavoitteenaan on tarjota sinulle nopeaa ja tehokasta apua.

Lähes kaikkiin kysymyksiin vastataan 24 tunnin kuluessa.

Vastasiko tämä kysymykseesi?