Siirry pääsisältöön

Hinnanmuutokset

Hinnan säätäminen ei ole mahdollista oston jälkeen BONOlla. Lue miksi – ja miten takaamme laadun.

Päivitetty tällä viikolla

Voinko pyytää hinnanmuutosta jo ostamalleni tuotteelle?

BONOlla ymmärrämme, että hintamme voivat vaihdella eri tekijöiden vuoksi, mikä saattaa johtaa siihen, että aiemmin ostetun tuotteen hinta muuttuu. Tässä on joitakin syitä hinnanmuutoksiin:

  • Valuuttakurssit

  • Korkeammat kustannukset toimitusketjussa (toimittajat tai kuljetus)

  • Tuotteen laadun, ominaisuuksien tai muotoilun parantaminen

  • Muutokset markkinahinnoissa

  • Kampanjat tai alennusmyynnit

Lisäksi jotkin hinnanmuutokset voivat johtua aiemmin virheellisesti asetetusta hinnasta. Tämä voi tarkoittaa, että tuotteen nykyinen hinta on esimerkiksi kaksinkertainen verrattuna aiempaan ostohintaasi. Tässä tapauksessa olit onnekas saadessasi tuotteen aiemmin halvemmalla.

Ymmärrämme, että tämä voi olla pettymys, mutta valitettavasti emme voi tarjota hinnantarkistuksia, hyvityksiä tai alennuksia tilauksen vahvistamisen jälkeen. Kampanjakoodeja tai lahjakortteja ei myöskään voi käyttää jo tehtyihin tilauksiin.

BONOlla pyrimme jatkuvasti parantamaan tuotteitamme ja tarjoamaan kilpailukykyisiä hintoja säilyttäen samalla korkeimmat laatustandardit. Arvostamme suuresti ymmärrystä

Vastasiko tämä kysymykseesi?